Tuesday, March 18, 2008

På västfronten inte ett nytt

Ja, vad ska man säga. Verkar ju som att jag aldrig aldrig någonsin kommer att träffa någon som jag tycker om mig som jag tycker om tillbaka.

Jag fattar inte hur svårt det kan vara.

Fan han som e så himla snäll, rolig, bra, söt, sexig, omtänksam, smart.... Ja, han prickar in nästan alla rätt på min lilla lista. Dessutom verkar han tycka samma sak om mig. Så här sitter jag å undrar vad som är problemet... Jo en tjej i USA. Bästa SD ska tydligen vänta på nån brud som bor i texas nu, men ska flytta hem till Sverige typ "snart". De hade väl typ träffats när de var 18 (ungefär 14 år sen!!) Känns asskumt, de verkar nästan ha "bestämt" att de ska bli tillsammans när hon kommer hem... Hmm en gammalt ragg från västfronten helt enkelt..

Hur tänker man då? Förstår han inte vad han går miste om... ;)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Magnificent site. A lot of helpful info here. I'm sending it to several pals ans additionally sharing in delicious. And of course, thank you on your effort!

my webpage :: a total noob

10:26 PM  

Post a Comment

<< Home