Tuesday, December 18, 2007

Just det..Lucia..

Hihihi just det, sist jag skrev inlägg, 13/12 var ju lucia! Det innebär... (schhh Miss Z räknar...) 9 år sen, vänta lite här... Jo, det stämmer 9 år sen jag och Mr Big blev tillsammans. Shit, det e knappt man kan tror att det är sant. (oootroligt att Miss z missade att nämna nåt om det, kanske finns hopp även för mig?)

Tänk om man hade vetat för 9 år sen, hur mycket den kvällen skulle påverka livet...Då han man kanske varit lite mer försiktig...
I och för sig hade Miss Z aldrig kunnat ana att det skulle bli en sån långbänk. Från början gav jag mitt och Mr Bigs förhållande tre månader... men det slutade ju med nästan tre år plus 6 år av grubblande. Är det inte patetiskt så säg?

Det enda positiva i det hela, är att vi har slutat att höras just på "Dagen D", är nog bara ett eller möjligtvis två år sen vi slutade med " Ha en trevlig Lucia-smsen". Som egentligen anspelar på att Lucia, det var vår dag...

1 Comments:

Blogger Alla mina pojkar said...

Speciella dagar är inte bra för minnet. De hindrar en från att släppa skiten helt. Samtidigt som man blir glad av att tänka på hr de var. Moment 22 :P

12:30 AM  

Post a Comment

<< Home