Thursday, March 13, 2008

Goodbye spray

Har de senaste månaden dejtat en kille från spray. Det var riktigt längesen jag verkligen "dejtade" nån, alltså träffade nån lite mer regelbundet och ja... verkligen hängde...

Men men det kraschade ju... som vanligt när det gäller Miss Z. Inte för att det va nån större förlust. Jag var inte så intresserad av honom...han var ju inte ens snygg.. ;)Han va faktiskt mest skum...

Så nu har jag gått ur spray och det var verkligen inte en dag för tidigt.
Det ger lixom ingenting... Hmm om det kommer att gå bättre att träffa killar på "vanligt" sätt återstår att se.

Skönt att bli av med SD-miffon iaf. :)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Haha, åhh vad jag känner igen mig. Dessa miffon... Ska nog snart ta och lämna allt som har med dejtingssajter att göra själv.

11:41 PM  

Post a Comment

<< Home