Monday, December 10, 2007

There is something about us...

Jo, mkt riktigt. Jag träffade Mr Big i söndags. Om än mkt mkt kort, på en sunkig pizzeria på söder, men ändå...
Han var nysnaggad, inte alls lik den Mr Big Miss Z känner. Han har alltid haft ganska mkt, tjockt, rufsigt hår. Sånt där ni vet, som man kan borra in fingrarna i när man kysser honom... Oooops, I´m losing track here. ;)
I vilket fall kunde jag inte låta bli att känna lite på hans hår. Mmmmmm, han flinade mest. Sedan satt vi och snackade en del hela gänget. Och han har en förmåga i att ta i en när han pratar med en. Så även denna gång, han skämtade och klappade mig lite på armen.... Och så den obligatoriska klappen på huvudet. ( Som jag inte gillar egentligen, man är ju ingen hund lixom...)

I vilket fall så känns det som att vi sågs igår, samma underbara jargong. Vi ligger på samma plan på något sätt, skämt som bara vi förstår och även lite smågnabb såklart ;)

There is something about us.

Labels:

2 Comments:

Blogger Alla mina pojkar said...

Ååhh..varför har man alltid såna här spöken man inte kan släppa??

1:29 PM  
Blogger Miss Z said...

Åhh... jag som trodde det va jag som var patetisk...

Frågan e hur man blir av med spökena once and for all?

8:47 PM  

Post a Comment

<< Home