Thursday, March 13, 2008

Mycket vill har mer...

Efter att jag och den senaste SD-killen slutat ses, så bestämde jag och den "andra" SD-killen att vi äntligen skulle ses. Alltså han som jag har varit tveksam om jag verkligen ska träffa igen. Det är den här killen som jag dejtade lite i somras och som jag har haft kontakt med sen dess. Han borde förresten få ett eget namn här, han verkar ju dyka upp lite då och då här på bloggen. Hmmm vad ska vi döpa honom till då? "Bästa SD" kanske?! Ja, det får det bli. För han är den allra bästa jag någonsin kommer att träffa på SD...

I vilket fall så åkte jag till honom förra helgen. Jag hade inga direkta förväntingar på helgen, utan sa till honom att jag kom på besök "som en vän".
Givetvis, blev det inte riktigt som en vän... Spänningen låg i luften, bara jag fick en kram så blev jag ju helt varm... Skön känsla det det. Inte ofta nuförtiden!

Vi hade iallafall en väldigt trevlig helg, umgicks, pratade, kollade film, myste, gosade, sov tillsammans... Men absolut inget mer. Var coooozy. Och nu är Miss Z craaaaazy.

Såklart man vill ha mer... Farligt det här....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home