Thursday, March 13, 2008

Men det var ju en sak...

Det enda lilla missödet som hände under helgen med Bästa SD var att;
Saken är den att han bor i en småstad, som vilken som helst. Ni vet en sån med med en eller två shoppinggator och en enda galleria. När vi på lördagsförmiddagen går lite på stan, skulle ju bunkra upp med vin och så... Så träffar vi ju såklart på en tjej som han känner. Jag har fått för mig att han har rätt mkt tjejkompisar, så först reagerar jag inte. Men vi blev presenterade för varann och det visade sig att det var hans EX. Alltså hon som han har varit tillsammans med i 6 år och även bott ihop med i den lägenheten som han bor i nu. Dvs. hon som sovit i den säng jag sov i.....

Så himla typiskt att träffa på henne. Inte för att jag brydde mig så mkt, men jag tror han gjorde det...och att hon gjorde det....

Typiskt iaf...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

I was recommended this web site by way of my
cousin. I'm now not certain whether or not this put up is written by means of him as no one else recognize such special approximately my problem. You're wonderful!

Thanks!

Here is my web-site :: helpful site

8:38 PM  

Post a Comment

<< Home