Monday, December 26, 2005

Hjälp! vad göra?

Fortsättningen på kvällen:

När vi skulle gå ifrån utestället, så hämtade Mr Big ut min jacka, bara en sån sak hade han aldrig kommit på själv bara för ett tag sen. Vi gick till McDonalds som ligger mittemot, jag köpte inget men blev på väg till nattbussen matad med pommes av Mr Big... Vi sa godnatt och hejdå till Hjärtat och hennes pojkvän och Mr Big följer mig till min buss, vi står utanför en stund och myser...(pussas tror jag t.om...) å då frågar jag om jag får följa med honom hem... Och han säger ja, kom så går vi typ.

Så jag följde med honom hem och det var fortfarande hålla handen och hålla om..jättemysigt! Vi kommer hem till honom och han lagar mat, vi sitter å snackar och käkar precis som på den gamla goda tiden. Sedan går vi och lägger oss. Vi myser och hånglar men inget sex utan båda somnar!! Har ju hänt hur många gånger som helst att vi har haft sex på fyllan bara för att ni vet! Och då har det alltid varit, visst väääldigt bra sex, men inget mer! Då har det känns lite tack för mig typ från hans sida, när han fått vad han velat.

Vi vaknar idag och han kramas och kryper tätt intill mig! ÅÅÅhhh Miss Z gillar! Sedan har vi iofs lite sex... bara lite så men mkt finare på nåt sätt...

Fick värdens bamsekram när jag gick! Allting var helt annorlunda än det varit de senaste fyra åren, vi har träffats utan att vara tillsammans!

Vi sa att vi ses på nyår....(nu ser jag framemot nyår på ett helt annat sätt än innan...)

Men hjälp! Vad göra nu? jag tycker ju om honom eg...speciellt om det kunde vara så här...

2 Comments:

Blogger Pernilla Karlsson said...

ja du... carpe diem kanske?

7:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag tycker du ska följa hjärtat!! Du vill ju ha honom så det är bara att köra på. Tänk inte vad som kommer hända senare utan vad du kan få nu. Lycka till!

7:42 PM  

Post a Comment

<< Home